Գլխավոր
Հյուսիսային համալսարանի «Լեզուների, գրականություն և լրագրություն» ամբիոնի առաքելությունն է պատրաստել «Հայոց լեզու և գրականություն» մասնագիտությամբ ՀՀ և արտերկրի հայկական դպրոցներում՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ, դպրոցի տնօրեն, թանգարաններում, արխիվներում՝ խմբագիր, սրբագրիչ, Մատենադարանում՝ լաբորանտ, թարգմանիչ:
Ամբիոնի առաքելություններից է նաև պատրաստել օտար լեզվի բանիմաց մասնագետներ՝ զինված խորը և հիմնավոր գիտելիքներով, ժամանակակից աշխատաշուկայի պահանջներին բավարարող բանասերներ և մանկավարժներ: Ուսումնական ծրագրով նախատեսված առարկաների դասավանդումը թույլ է տալիս պատրաստել մասնագետներ, որոնք ունեն թե՛ խորը մասնագիտական և թե՛ ընդհանուր հումանիտար և սոցիալ–տնտեսագիտական, բնագիտական գիտելիքներ: Դասերն ընթանում են ինչպես տեսական, այնպես էլ գործնական պարապմունքներով, իսկ դասավանդման մեթոդների հիմքում ընկած է ինտերակտիվ դասավանդումը և ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը: Ուսումնական բուն գործընթացից զատ՝ ամբիոնում իրականացվում են նաև գիտական, կրթական և մշակութային նախագծեր:
Ամբիոնի գործունեության հիմնական ուղղությունները.
- Իրականացնել կրթական ծրագրեր, որոնք ամբիոնի շրջանավարտներին հնարավորություն կտան լինելու «Հայոց լեզու և գրականություն» մասնագիտության գծով հաջողակ և գործնական մասնագետներ, գիտակրթական գործունեություն իրականացնելու ունակ, ստացած գիտելիքները մասնագիտական ոլորտում կիրառելու կարողություն ունեցող կադրեր:
- Ապահովել որոշակի կրթական մակարդակ, գիտելիքների յուրացման առավել արդյունավետ մեթոդների մշակում և կիրառում, ինչպես նաև համընդհանուր (ունիվերսալ) և մասնագիտական հմտությունների զարգացում:
- Վերջնարդյունքների ձևավորմանը միտված ուսուցում:
- Ապահովել ուսանողակենտրոն միջավայր, տեսական և գործնական բաղադրիչների փոխկապակցվածություն, տրամադրել համապատասխան ռեսուրսներ:
- Ընդլայնել ամբիոնի համագործակցության շրջանակները ակադեմիական ավելի լայն հանրության հետ:
Դասախոսական կազմ՝
Ամբիոնում դասավանդում են 6 դասախոս, 3 դոցենտ
Ամբիոնի վարիչ՝ Նունե Մկրտչյան
Ընդունելության ժամերը՝
Երկուշաբթի՝ 9.30-15.30, Երեքշաբթի՝ 9.30-15.30, Չորեքշաբթի՝ 9.30-15.30,
Հինգշաբթի՝ 9.30-15.30
Փաստաթղթեր
ՓաստաթղթերԱնձնակազմ

Կրթություն
1976-1986թթ.՝ Երևանի թիվ 82 դպրոց
1987-1992թթ.՝ Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄ ինստիտուտի բանասիրական ֆակուլտետ
2010 թ. նոյեմբերի 12-ի նիստի, թիվ 7 արձանագրությամբ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտի հայցորդ
Գիտական աստիճան, կոչում՝
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու
Թեկնածուական թեմա - 2013թ. (Ժ. 01.02 «Նորագույն շրջանի հայ գրականություն») մասնագիտությամբ ատենախոսություն, թեմա՝ «Բնաշխարհի փիլիսոփայությունը Վախթանգ Անանյանի փոքր արձակում»
Աշխատանքային փորձ
1996-97թթ. Ակ. Բակունցի անվան ուսումնարանի մեթոդիստ-դասախոս
2000թ.-ից մինչ օրս՝ Հյուսիսային համալսարանի դասախոս
2011-2012թթ. Հայ և ռոմանագերմանական բանասիրության դեպարտամենտի դեկան
2017թ. ից մինչ օրս՝ Հայոց լեզվի, գրականության և լրագրության ամբիոնի վարիչ
2012թ.-ից մինչ օրս՝ ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտի գիտաշխատող
Դասավանդվող առարկաները
Բակալավրիատ
•Գրաբար, Ժամանակակից հայոց լեզու
•Հայոց լեզվի դասավանդման տարրական ուսուցման մեթոդիկա
• Խոսքի զարգացման մեթոդիկա ն/դ
Մագիստրատուրա
- Տարրական և միջին դպրոցում մայրենիի ուսուցման գիտատեսական հիմունքները
• Երեխաների խոսքի զարգացման ժամանակակից տեխնոլոգիաներ
Հրապարակումների ընտրանի/5 և ավելի/
- «Մարդ- բնություն փոխհարաբերության խնդիրը Վախթանգ Անանյանի որսորդական պատմվածքներում ՀՀ ԳԱԱ Մ.Աբեղյանի անվան, գրականության ինստիտուտ, Հայաստանի գրողների միություն, Գրականագիտական հանդես, Երևան, 2012թ.,էջ 229- 233:
- «Սանահինը որպես հայ դպրության օջախ» Սանահինի համալսարանի հիմնադրման 1050-ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութեր 2017, էջ 87-95:
- «Հայոց ցեղասպանությունը և Վերաքննիչ բյուրոյի աշխատանքը» Սանահինի համալսարանի հիմնադրման 1050- ամյակին նվիրված միջազգային գիտաժողովի նյութեր 2017, էջ 76-82:
- «Մանուկ Աբեղյանը մանկավարժ», Հայագիտական հանդես 1/35, 2017 էջ 128:
- «Գրագիտության ուսուցումը նախադպրոցական տարիքում» Հյուսիսափայլ, Գիտական հոդվածների ժողովածու, 2017, էջ 108-116: «»
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կրթություն
1987 - 1992 թթ. ԵՊՀ բանասիրական ֆակուլտետի ուսանող
2005-2008 թթ. Հայ–ռուսական/ Սլավոնական համալսարանի լրագրության ամբիոնի հայցորդ
Գիտական աստիճան, կոչում
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ
Թեկնածուական թեմա - «Սիլվա Կապուտիկյանի հրապարակախոսությունը», 2008թ.
Աշխատանքային փորձ
1996-97 թթ. թղթակցել է «Պաս», «Մոլորակ», «Ժամանակ» թերթերին, վարել «Պաս» և «Մոլորակ» օրաթերթերի թարգմանական էջերը:
2001-2002թթ. աշխատել է ԱԼՄ հեռուստաընկերությունում որպես ,,«Ինքնահաստատում» և «Փոքրիկների մեծ աշխարհը» հաղորդաշարերի սցենարիստ-խմբագիր: Շուրջ 40 հաղորդումների և մի շարք ռեպորտաժների հեղինակ է:
2002-2008թթ. հայոց լեզվի և գրականության ավագ դասախոս է աշխատել Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում:
2003-2006թթ. համատեղությամբ աշխատել է ԵՊՀ «Բանբեր Երևանի համալսարանի» գիտական հանդեսում:
2009-2010թթ. աշխատել է «Սիլվա Կապուտիկյան» տուն-թանգարանում որպես գիտաշխատող:
2008թ. առ այսօր Հյուսիսային համալսարանի Հայոց լեզվի, գրականության և լրագրության ամբիոնի դոցենտ է, Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի ղեկավար, «Հյուսիսային համալսարան» պաշտոնաթերթի գլխավոր խմբագիր, գիտխորհրդի քարտուղար: Թղթակցում է «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթին:
Դասավանդվող առարկաները
Լրագրության հիմունքներ, Լրագրային ժանրերը, Գովազդ և հանրային կապեր, Տեղեկատվական պատերազմներ և հասարակության անվտանգություն, Մանկական գրականություն:
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
- Հանրային կապերի (PR) ուսուցման իմ փորձից: Մեթոդական ուղեցույց, Հեղինակային հրատարակություն, 2016 թ.,
- Քողարկված կառավարման մոդելը (PR) Հ. Թումանյանի «Քաջ Նազարը» հեքիաթում, «Բանբեր Երևանի համալսարանի», Երևան, 2014, թիվ
- «Ժամանակակից հայկական հեռուստատեսությունը մշակութահոգեբանական պատերազմների համատեքստում», Հյուսիսային համալսարան, Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման արդի հիմնախնդիրները, Միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Ե., 2012, էջ 263-272:
- «Ս. Կապուտիկյանի հրապարակախոսությունը հետխորհրդային շրջանում» // Բանբեր Երևանի համալսարանի, 2007, թիվ 3, էջ 173-178:
- «Ամենայն հայոց բանաստեղծն ու ամենայն հայոց բանաստեղծուհին. հոգևոր առնչություններ», Էջմիածին/ Պաշտօնական ամսագիր ամենայն հայոց կաթողիկոսութեան Մայր աթոռոյ սրբոյ Էջմիածնի, փետրուար, 2009, ԿԵ տարի, էջ 139-145:
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կրթություն
1996-2001թթ Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի բանասիրության բաժին:
2001-2007թթ Մանկավարժական համալսարանի հայ նոր գրականության ամբիոնի հայցորդ:
Գիտական աստիճան, կոչում`
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու , դոցենտ
Թեկնածուական թեմա - 2007թ. <<Թեքեյան-Տերյան գրական առնչությունների շուրջ>>:
Աշխատանքային փորձ
2008-2012թթ դասախոսություններ է կարդացել ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներին:
2012-2014թթ աշխատել է ԵՊՀ հայոց լեզվի պատմության ամբիոնում որպես դասախոս:
2007-ից մինչ այսօր դասախոսում է Երևանի Հյուսիսային համալսարանում:
Դասավանդվող առարկաները
Հայոց լեզու, Հայ գրականության պատմություն
Հրապարակումների ընտրանի/5 և ավելի/
1.Կոստան Զարյան և Հովհ. Թումանյան առնչությունների համատեքստում (մեկնական- զուգադրական քննություն), Հանրապետական միջբուհական գիտաժողովի նյութեր, Հյուսիսային համալսարան Եր., 2013:
2.Սփյուռքահայ գրականության դասավանդման հիմնախնդիրները, մեթոդական ուղեցույց, Երևան, 2014:
3.Թեքեյան-Տերյան գրական առնչությունների շուրջ, մենագրություն, Երևան, 2017:
4.Նավի և ծովի սիմվոլիկ պատկերները Կոստան Զարյանի ստեղծագործական համակարգում, Հայագիտական հանդես, թիվ 2, Երևան, 2017:
5.Ազգային ոգու փնտրտուքը Կոստան Զարյանի էսսեներում, Հյուսիսափայլ, թիվ 1, Երևան, 2017:
Պարգևներ
1999թ. Ֆրանսիայի Նիս քաղաքի Ռուբեն Սևակի հիշատակի տան հիմնադիր-տնօրեն Հովհաննես Չիլինկիրյանի կողմից արժանացել եմ գրական մրցանակի և շնորհագրի:
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կրթություն
1996-2001թթ. ԵՊՄՀ-ի բանասիրության ֆակուլտետ:
2002-06թթ. ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտի ասպիրանտուրա:
Գիտական աստիճան, կոչում
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու , դոցենտ
Թեկնածուական թեմա - 2007թ. «Ավետիք Իսահակյանի քնարական արձակը և առակները»:
Աշխատանքային փորձ
2002-08թթ. աշխատել եմ Արարատի պետական քոլեջում որպես հայոց լեզվի և հայ գրականության դասախոս:
2007-ից մինչև այսօր Երևանի Հյուսիսային համալսարանում` որպես հայոց լեզվի և գրականության դասախոս:
2009-2015թթ. համատեղության կարգով դասավանդել եմ Գավառի պետական համալսարանի մագիստրատուրայում:
2011-15թթ. աշխատել եմ Երևանի Հյուսիսային համալսարանի որակի ապահովման վարչությունում որպես ավագ մասնագետ:
2014-ից մինչև այսօր աշխատում եմ Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի հումանիտար գիտությունների ամբիոնում որպես դասախոս:
Դասավանդվող առարկաները
Հայոց լեզու, Արտասահմանյան գրականություն
Հրապարակումների ընտրանի/5 և ավելի/
- «Որակի ապահովման մեթոդական ուղեցույց», Երևան, 2011, 164 էջ (համահեղինակ):
- «Որակի ապահովման ձեռնարկ», Երևան, 2014, (համահեղինակ):
- «Քաջ Նազարի թումանյանական և իսահակյանական ընկալումը»//Վ. Տերյանի ծննդյան 125-ամյակին և հումանիտար գիտությունների հիմնախնդիրներին նվիրված գիտաժողովների նյութեր, Երևան, 2011, էջ 95-103:
- «Արևելյան կենսափիլիսոփայության իսահակյանական ընկալման հարցի շուրջ»//Գավառի պետական համալսարանի գիտական հոդվածների ժողովածու Ν 13, Գավառ, 2011, էջ 442-451:
- «Մանկավարժական կադրերի մասնագիտական որակների բարձրացման խնդիրը բուհական համակարգում»//Գավառի պետական համալսարանի գիտական հոդվածների ժողովածու Ν 15, Գավառ, 2013, էջ 503-508:
- «Արտակ Համբարձումյանի քնարերգությունը»//Բուհերի ակադեմիական ազատությունների և մրցակցային պայմանների ապահովումը՝ բարձրորակ կրթության գրավական. միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2013, էջ 271-275:
- «Հազարան բլբուլ և Կապույտ թռչուն. զուգադրական վերլուծություն», 2014թ.
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Կրթություն
1973-1977թթ. Երևանի Գեղարվեստա–թատերական ինստիտուտ
Աշխատանքային փորձ
1978-2003թթ. աշխատել է <<Հայպետհեռուստառադիոկոմիտե>>-ում սփյուռքահայության համար տրվող հաղորդումների խմբագրությունում որպես ռեժիսոր:
1998-2003թթ. նույն խմբագրությունում հեղինակել և վարել է <<Թատերական հանդիպումներ>> հաղորդաշարը:
1999-2001թթ. համատեղությանաբ աշխատել է Պատանի հանդիսատեսի թատրոնում որպես գրական մասի վարիչ:
2003-2006թթ. աշխատել է <<Ալմ>> հեռուստաընկերությունում որպես խոսքի ոճաբան
2003-2010թթ. համատեղությամբ աշխատել է Երևանի <<Հրաչյա Աճառյան>> համալսարանի հայոց լեզվի ամբիոնում որպես ավագ դասախոս:
2006-2011թթ. աշխատել է Ռադիոֆիզիկայի ԳՀԻ-ում հայերենի սրբագրիչ::
2011-2014թթ. դասախոսել է <<Հեռուստատեսության և ռադիոյի ակադեմիայում>>:
2015թ.-ին <<Աշխատանքի և սոցիալական հետազոտությունների ազգային ինստիուտ>> ՊՈԱԿ-ի կողմից (պայմանագրային հիմունքով) կադրերի վերապատրաստման և մասնագիտական ուսուցման նպատակով <<Խոսքի մշակույթ և հաղորդակցման արվեստ>> թեմայով դասախոսություններ ու գործնական պարապմունքներ է անցկացրել կառավորության անդամների և քաղաքացիական ծառայողների հետ:
2014թ.-ից առ այսօր աշխատում է Երևանի Հյուսիսային համալսարանի հայոց լեզվի, գրականության և լրագրության ամբիոնում որպես դասախոս:
Կարդացվող դասընթացներ
Խոսքի մշակույթ և հաղորդակցման արվեստ, հռետորական արվեստ և դատական ճառ, մանկավարժի բանավոր խոսքի հաղորդակցման մշակույթ:
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն
1994- 1999 թ.թ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան օտար լեզուների ինստիտուտ
2009-2012 թ.թ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի անգլերենի բառագիտության և ոճագիտության ամբիոնի հայցորդ
Գիտական աստիճան, կոչում
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու
Թեկնածուական թեմա - «Թշնամություն>> և բարեկամություն>> հասկացույթների լեզվամշակութային առանձնահատկություններն անգլերենում և հայերենում>>, 2012թ.
Աշխատանքային փորձ
1990-ից մինչ օրս-Երևանի Հյուսիսային Համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
2009-ից մինչ օրս –ԵՊԼՀ, անգլերեն լեզվի դասախոս
Դասավանդվող առարկաները
Հիմնական օտար լեզու/անգլերեն/, Գգործնական քերականություն, Բառագիտություն, Ոճագիտություն, Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա, Անգլերենը ակադեմիական նպատակների համար, Օտար լեզուների դասավանդման ժամանակակից մեթոդները , Իմաստաբանություն
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
- Անգլերեն joy և հայերեն ուրախություն բառերի հոմանշային շարքերը հրատարակված <<Մխիթար Գոշ>> գիտամե-թոդա¬կան հանդես, 3[23[, 2009, Երևան Էջ 17-19
- On the Semantic Field of Joy հրատարակված <<Մխիթար Գոշ>> գիտամեթոդա¬կան հանդես, 3/2009, Երևան Էջ 20-23
- Թշնամի հասկացույթի վերլուծությունը միջմշակութային և միջլեզվական տեսանկյունից հրատարակված ԵրՊԼՀ, <<Բանբեր>> հանդես ,<<Լեզու, մշակույթ, հաղորդակցություն>> 1(19), Երևան2012, <<Լինգվա>>հրատարակչություն Էջ 19
- Թշնամի հասկացույթը <<ազգի թշնամի>> իմաստային դաշտում /զուգադրական վերլուծություն/ հրատարակված ԵրՊԼՀ, <<Բանբեր>> հանդես, Ռոմանագերմանական բանասիրություն,1(21) Երևան-2012,<<Լինգվա>>հրատարակչություն>> Էջ 19-25
- Բարեկամ հասկացույթի վերլուծությունը անգլերենում և հայերենում միջմշակութային տեսանկյունից հրատարակված ԵրՊՀ, <<Աստղիկ>> հանդես, (22-23,) Երևան ,(22-23), 2012-2013, <<Սահակ Պարթև>> հրատարակչություն Էջ 217-223
- Բարեկամություն հասակացույթը լեզվամշակութային համատեքստում հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(32), Երևան -2015 Էջ 8
- “A Cross-cultural Survey of the Semantic Field of Joy in English and Armenian. “/<<Ուրախություն>> իմաստային դաշտի միջմշակութային վերլուծությունը անգլերենում և հայերենում>> հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(32), Երևան -2015 Էջ 12
- “Fairy Tale Allusions in Advertisements.” /<<Հեքիաթների գրական անդրադարձերը գովազդներում>> հրատարակված <<Բանբեր>>, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 1(34), Երևան -2015 Էջ 6
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսեր

Կրթություն
1961թ- Պուշկինի անվան դպրոց
1972թ․- Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան (Փիլիսոփայության ֆակուլտետ)
Աշխատանքային փորձ
1976-1993 թթ․-Աշխատել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում որպես դասախոս։ Զբաղվել է գիտ․աշխատանքներով, գրել աշխատություններ 3 մասնագիտություններով (կիբերնետիկա, հաշվողական տեխնիկա, մեքենայաշինություն)
1993-1995 թթ․- Աշխատել է Մոսկվայում Հայ-Մոսկովյան գիմնազիայում որպես ռեկտորի օգնական
1997-2000 թթ,- Դասախոսել է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում
2000 թ․-ից դասախոսում է Երևանի Հյուսիսային համալսարանում
2007թ․-ին աշխատել է Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանում որպես դիմորդ
2015թ․-ից աշխատում է որպես դասախոս Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանում
Դասավանդվող առարկաները
Ռուսաց լեզվի քերականություն և ռուսաց լեզվի գրականություն
Հրապարակումների ընտրանի /5 և ավելի/
1976-1993 թթ․-ին աշխատելով Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում՝ գրել է աշխատություններ 3 մասնագիտություններով (կիբերնետիկա, հաշվողական տեխնիկա, մեքենայաշինություն)
2004թ-ին աշխատելով Երևանի Հյուսիսային համալսարանում՝ հրապարակվել է «Հոգեբանության ֆակուլտետի դաագիրք» ժողովածուն, որի համահեղինակն է
2004թ-ին հրապարակվել է «Իրավաբանական ֆակուլտետի դասագիրք» ժողովածուն, որի համահեղինակն է
2005թ-ին հրապատակել է «Ռուս լեզվի դասավանդման մեթոդիկա հայկական ֆակուլտետների ուանողների համար» հոդվածը
2014թ-ին գրել է զեկույց «Ռուսական դարձվածները և նրանց համարժեքները հայոց լեզվում» վերնագրով
2017թ-ին գրել է «Իրավաբանական տերմինները և նրանց դասավանդումը հայկական ֆակուլտետներում» աշխատությունը
Լեզուներ
Հայոց լեզու, ռուսաց լեզու, գերմաներեն
Կրթություն
2000 - 2006 թթ. ԵՊՀ Ռոմանագերմանական ֆակուլտետի ուսանող
Գիտական աստիճան, կոչում
Մագիստրոս
Մագիստրոսական թեզ «Կրավորական սեռը իսպաներենում և հայերենում»
Աշխատանքային փորձ
2002-2004 թթ. աշխատել է «XL» լեզվի կենտրոն»
2005-2007 թթ. աշխատել է «Հայկական Բաց Համալսարան »
2007-2012թթ. աշխատել է«Կրթության Միջազգային Ակադեմիա »
2011թ. առ այսօր« Հյուսիսային համալսարան»
Կարդացվող դասընթացներ
Ւսպաներեն լեզու և գրաանություն, երկրագիտություն
Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, իսպաներեն
1988-1998թթ. Երևանի Մաշտոցի անվան թիվ 185 դպրոց
1998-2002թթ. Երևանի Պետական համալսարանի ռոմանո-գերմանական
բանասիրության ֆակուլտետ, ստացել եմ մանկավարժ-լեզվաբանի որակավորում
Գիտական աստիճան
2002-2004թթ. ԵՊՀ-ի ռոմանո-գերմանական բանասիրության ֆակուլտետ, ստացել եմ
մագիստրոսի կոչում
Աշխատանքային փորձ
2007-2009թթ. Երևանի Մաշտոցի անվան համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
2013թ.-ից սկսած՝ Երևանի Հյուսիսային համալսարան, անգլերեն լեզվի դասախոս
Կարդացվող դասընթացներ
Մասնագիտական անգլերեն տնտեսագետների, իրավաբանների, հոգեբանների համար
Հրատարակված գիտական հոդվածներ և ձեռնարկներ
Ani Grigoryan, ˝The Individual Writing Style of Virginia Woolf's Fiction˝, Հյուսիսափայլ, Ե., 2017թ., էջ 25-32
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, գերմաներեն